maandag 24 maart 2014

Een nieuw blog


Het is zover.......een blog!!

Na heeel veeel uitstelgedrag heb ik me er uiteindelijk aan gewaagd.
Een en ander is nog zeker niet helemaal zoals ik het wil...maar...het begin is er.
Ik kan jullie in ieder geval van alles vertellen en laten zien!
I
n de komende dagen hoop ik mijn blog helemaal naar mijn zin te maken en ik hoop dat ik dan vooral ook fotootjes kan plaatsen, want dat is toch het leukste van een blog.
Ik ben er nog niet uit of dit probleempje aan mij ligt...of aan blogger. We zullen zien. :o)
Kijk gezellig rond op mijn blog, onder de verschillende tabjes en aan de rechterzijde waar de verschillende catalogi staan.
En....de komende dagen hopelijk meer!

Rest mij nog te zeggen dat het op dit moment nog tot 31 maart Sale-a-Brations is...  cadeautjes maand! Bij een bestelling van € 60,00 mag je een artikel gratis kiezen uit de sale-a-brations catalogus.

Wil je nog profiteren van de Sale-a-Brations, mail dan voor 28 maart je bestelling door, zodat ik hem nog voor 31 maart 2014 kan plaatsen!!


4 opmerkingen:

  1. WAUW !!! Leuk geworden.

    Groet van één van je poppenvriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, gelukt. Mooi. Ik hou je in de gaten ;ö)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen