zondag 30 maart 2014

Voorjaarsbloemen


Op pinterest kwam ik een heel vrolijk kaartje tegen wat ik heb gelift. Ik heb echter geen scrappapier gebruikt, maar alleen stempels.
De achtergrond is gemaakt met de gingham rolstempel, die ik altijd ala minuut van de roller afhaal en op mount plak. Zo kun je naar mijn mening veel meer met de stempel doen.
Wel vaker zet ik het mes in een stempel, als ik denk dat hij daardoor functioneler wordt.
Dit keer heb ik dat gedaan met een label van de set you're lovely.
Uiteraard vind ik heel veel mensen "lovely", maar om dat nu als tekst op een kaart te zetten....niet mijn ding... :o)
Dus het mes er in! Hieronder kun je zien hoe ik het heb gedaan. Je ziet dan ook gelijk dat je stempel nog steeds helemaal heel te gebruiken is, maar eigenlijk nu op veel manieren bruikbaar is!
Veel mensen zullen het eng vinden, maar met een scherp mesje is het echt heel eenvoudig!
Verder heb ik nog de bloemen met pons uit de set petite petals gebruikt en de strepen uit de set goreous grunge. De tekst is van een ander stempelmerk.
Gebruikte kleuren strawberry slush, crushed curry en pistachio pudding.

3 opmerkingen:

  1. ziet er professioneel uit Lin. Volgens mij ben je inmiddels een echte prof. Zo leest 't in ieder geval in mijn ogen. Carry on and good luck ! pa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf t eng vinden, dat snijden in stempels. Maar je legt t super uit zo.........toch n overweging waard:-)

    BeantwoordenVerwijderen