donderdag 3 april 2014

workshop op 10 en 25 april

De allereerste workshop is een feit!
Na het scrapcamp van een paar weken terug dacht ik terug aan een klein scrapboekje en ineens had ik een idee voor een workshop klaar.
Toen ik ook nog het papier van de lijn Etcetera zag, was de combinatie compleet!
Onderstaand boekje gaan we maken op donderdagavond 10 april of vrijdagochtend 25 april.
de workshop kost € 10,00 (incl. koffie, thee en uiteraard wat lekkers!)
           Bij aanmelding vanaf 4 mensen gaat de workshop door.
Er is maar plaats voor 6 personen aan mijn workshoptafel, dus het aantal plaatsen is beperkt.
Ben je nu  met een groepje van 4 tot 6 personen en lijkt het jullie leuk om deze workshop te volgen, dan kan er in overleg een datum en tijd geprikt worden.
De voorzijde van het gesloten boekje
De afmeting is 23 x 8 cm
De binnenzijde van het boekje wordt gemaakt uit 1 scrapvel
allerlei stempels worden gebruikt om de binnenzijde een gezellige aankleding te geven.



Details van het boekje

Wil je je opgeven voor deze workshop, stuur dan een mailtje naar;
lindadenb@kpnmail.nl




4 opmerkingen:

  1. Niet geheel onbelangrijk, wat gaat het kosten:-)
    Ziet er gaaf uit Linda....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh slim! Dankjewel margaret, ik heb het erbij gezet!! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi deze is ook leuk geworden.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen