maandag 19 mei 2014

waxinelichthouder "gepimpt"


Soms moet een waxinelichtglaasje weer eens een nieuw uiterlijk krijgen om leuk te blijven,
dus dat heb ik bij deze maar eens gedaan!
Ik heb de achtergrond gemaakt met sponsdaubers en navulinkt op een craftsheet. Je werkt op die manier hetzelfde  als met de distress stains van Ranger.
De waterdruppels heb ik er opgespetterd en daarna gedroogd met de heattool.
Echt leuk om op deze manier je eigen achtergrondjes te creƫren!
De gebruikte kleuren zijn pear pizazz en marina mist. De randen zijn gesponsd met night of navy.
Ik heb de stempelset "by the tide" gebruikt.
Zo is mijn waxinelichthoudertje weer helemaal klaar voor de zomer!
Meer voorbeelden met stempelset "by the tide" vind je in het workshop kaarten pakket.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen