zaterdag 14 juni 2014

Een SUper gezellige dag!


Vandaag ben ik naar de regionale SU conferentie in Houten geweest.
Een SUpergezellige dag, met leerzame onderwerpen en geinige make en takes.
Traditie op zo'n dag is het ruilen van swapjes. Hieronder mijn swapje; een mapje voor een zomercocktail!
In het mapje een ijsklontje om in de vriezer te stoppen, het recept van een zomercocktail op de achterkant en een rietje om hem lekker in de zon op te drinken!
Ik heb de nieuwe set Hello Love gebruikt en de itty bitty banners.
Ook de nieuwe kleur blackberry blish uitgetest en de kleuren crushed curry en pool party.





Tja...en als je dan 40 swapjes hebt, dan valt er heel wat te ruilen! Echt zo leuk om te doen. Al die mensen die met hun bak met swapjes lopen. Iedereen spreekt elkaar aan, maakt een praatje en ruilt natuurlijk!
Hieronder de swapjes die ik vandaag heb geruild! Een hele berg nieuwe inspiratie!


Naast de onderwerpen en make en takes (...en niet te vergeten de overheerlijke lunch met toetjesafdeling!!) zijn er ook meerdere "prize patrols"..altijd spannend!
Dit keer had ik een goed lootje van de tafel gepakt (je mag er zelf eentje kiezen), want ik had prijs!!
Een projectlife box en een themaset, hoe leuk! Ik ben echt helemaal blij!


Daar gaan jullie vast binnenkort iets leuks mee zien!!
In ieder geval een hele geslaagde dag, voor herhaling vatbaar!

Groetjes Linda


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je prijs. Collega Gerda had dezelfde prijs ook gewonnen. De foto is erg leuk. Heb er veel bekende in gezien. De pagina tuurlijk ge liked. En gezellige boel met hele leuke swapjes

    BeantwoordenVerwijderen