vrijdag 18 juli 2014

Bloghop!!

Welkom op de bloghop, georganiseerd door
Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices!

  Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten
uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-2015. 

Als het goed ben je hier gekomen via het blog van Corine Coert
(of omdat je toevallig net op mijn blog aan het neuzen was..)

Hoe werkt een bloghop? ....heel simpel! :o)
Deze bloghop  is gestart op het blog van
Carmen Sahadat-Morris,
daar vind je een link, deze klik je aan
en vervolgens hop je verder.
Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link
naar een volgend blog. 

Je hopt dus van blog naar blog en komt vanzelf weer uit bij het begin! :o)


Het is SUper leuk om alle blogberichtjes te lezen, de mooie creaties van iedereen te bekijken en vooral heel veel inspiratie op te doen!

Ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje achterlaat op mijn blog en nog leuker, als je volger wordt van mijn blog!

Nu gauw naar mijn creatie van vandaag, want daarvoor ben je tenslotte hier!





Ik zag bij de Xenos zakjes (setje van 2) die ik gewoon moest hebben! 

De stippen op de zakjes hebben namelijk exact dezelfde kleur als de een van de inkten uit de nieuwe in color set 2014/2015, namelijk Lost Lagoon.

Vervolgens heb ik met mijn favoriete nieuwe set “Kinda Eclectic” op stof gestempeld (met markers ipv inkt) en deze op het zakje genaaid.
De blaadjes zijn van heeeele oude stoffen bloemetjes en de gestempelde vlinders horen bij de kinda eclectic set.
De oranje rand komt uit de set summer silhouettes en de tekst
is gestempeld met de alphabet rotary stamp

Hieronder zie je de gebruikte materialen
de m&metjes van de lidl staan er niet bij..! :o)





Dan nu op naar het volgende blog: die van SonjaGortzak-Hughes


ga je liever nog even terug;



Veel plezier met hoppen vandaag!
en...vond je het heel erg leuk, morgen (zondag) is er nog een dag met een bloghop!

Deze dag begint bij het blog van Diana van der Kooij 

Groetjes van Linda


 

28 opmerkingen:

  1. Leuk idee Linda, erg mooi geworden!! Leuk om hier een klein cadeautje in te doen of om je geld in te doen voor een verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Linda. Stom he...je verwacht een kaart en er komt een snoepzakje te voorschijn. Is heel vrolijk geworden en leuk om weg te geven zo. Succes met je blog en ik ga volger worden. Misschien zie ik je ook wel een keertje op mijn blog.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, dit is leuk! Mooi gemaakt Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gemaakt! Beide stempelsets staan op mijn verlanglijstje. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer eens iets heel anders, en ook leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda!

    Wat een super leuk idee! Ben je niet bang dat als je het wast dat de kleur ervanaf gaat, of is dat niet de bedoeling?
    Vind het wel super gaaf!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Kim, tis maar een zakje om een leuk kadootje (geld, snoep oid) in te doen. Tegen de tijd dat ie gewassen zou moeten worden....dan kan ie gerecycled worden! :o)

      Verwijderen
  7. Leuk om eens wat anders voorbij te zien komen als een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee zo'n cadeauzakje en het ziet er beeldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor en origineel, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan...en ook heel leuk op met onze eigen Muslin bags

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Linda! Die kinda eclectic stempelset is zeker heel leuk!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan. En hop, weer door naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk om eens iets anders dan papier te bestempelen, Ik vind hem erg geslaagd!
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo lief gemaakt! Heel leuk om te zien wat je nog allemaal anders kan doen met de materialen behalve op papier gebruiken.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen