vrijdag 11 juli 2014

Pinterest..


Kennen jullie pinterest?! 
Het is een soort digitaal prikbord waar je allerlei leuke dingen kunt vinden,
naar toe kunt uploaden en kunt opslaan op je eigen pinborden.
Je kunt er dus een onnoemelijk grote hoeveelheid inspiratie vinden op hobbygebied.
Ik vind pinterest ideaal voor als ik een dagje bij vriendinnen ga hobbyen.
Omdat je niet je hele hobbykamer kunt meeslepen,
moet je kiezen wat je gaat doen en dat vind ik dus super lastig!
Nu kijk ik, voordat ik mijn tas inpak, even op pinterest...kies een paar kaarten
uit waarvan ik b.v. de techniek wil gebruiken, waarvan ik de kleurencombi leuk vind,
Of die ik gewoon in het geheel heel erg leuk vind!
Deze kaarten gebruik ik om een keuze te maken in wat ik meeneem
op zo'n hobbydag!
Vandaag heb ik weer een heerlijk dagje doorgebracht met een aantal vriendinnen
en dus ook weer een heel aantal kaartjes "gelift".
Dat is de term voor het op je eigen manier namaken van kaarten.
De Engelse term is trouwens CASE (copy and share everything)

Dit is het resultaat van vandaag:


en als laatste ook nog deze gemaakt;


Wil je zien waar al deze inspiratie vandaan komt, kijk dan ook eens op pinterest.
Pas wel op, want....het is wel een beeeetje verslavend! :o)
Mij kun je vinden onder Linda den Besten of lindadenb

Groetjes Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen