zaterdag 16 augustus 2014

Explosion box


Voor een verjaardag heb ik deze explosionbox met vlinders gemaakt. 
Zo leuk om te doen!
Een voorbeeld ervan had ik gezien op pinterest
(www.magic-boxes.blogspot.ca)
Ik heb een eigen variant gemaakt met iets andere afmetingen.



Ik heb de paneeltjes gesponsd met Island Indigo en Pear Pizzaz
 en daarna de swirl (uit de set Everything Eleanor) gestempeld
met versamark en ge-embossed met goud embossingpoeder.
De vlinders (Papillon Potpouri) zijn ingekleurd met inkt en de waterpen
(island indigo en elegant eggplant)
en zijn bevestigd op transparant sheet.
Het ronde labeltje komt uit de set a Fitting Occasion
en is ook weer gestempeld met versamark en met goud ge-embossed.
Wil je de werkbeschrijving van deze explosion box,
wordt dan volger van mijn blog en stuur even een mailtje,
Dan mail ik hem naar je toe!
Groetjes, Linda


7 opmerkingen:

  1. WOWIE, gaaf issie!
    Mijn Engelse naamgenootje had ook eens zoiets gemaakt. Echt een eyecatcher!
    Super gaaf gedaan Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. By the way...die werkbeschrijving vind ik ook wel leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat gaaf gemaakt
    Wil graag de werkbeschrijving
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda je hoeft voor mijn alleen niet de gehele werkbeschrijving. Te maken hoor
    Dacht dat je dit zo bijdehand had ga wel op de site van pinterest kijken die je vermeld hebt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marian, geen probleem hoor, er zijn nog veel meer mensen die hem willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, je weet wanneer ik jarig ben he?! 😉

    BeantwoordenVerwijderen