woensdag 17 september 2014

Zomaar twee kaartjes....


Ligt het aan mij, of vliegen de laatste weken voorbij?!
Ik knipper een paar keer met mijn ogen
en ik heb een week niets op mijn blog gezet!
Daarom twee kaartjes die ik vorige week bij een
vriendin gemaakt heb.


De eerste is gemaakt met o.a. de nieuwe sterren randpons
uit de najaars/wintercatalogus 2014/2015.
Ik vind hem helemaal leuk en..dat deze er is, maakt
enigszins goed dat SU de sterren stempel set
(die je ook op de kaart ziet)
uit de catalogus heeft gehaald.
Ik geef toe, de  nieuwe zijn ook leuk, maar die
staan nog op mijn wensenlijstje.
De tekst komt van de nieuwe hostess set Good Greetings.
Deze set krijg je helemaal gratis als je een party geeft 
met meer dan € 300,00 aan bestellingen.
Leuk toch! 


Het tweede kaartje heb ik zeker niet zelf verzonnen,
maar van pinterest. Alleen de kleuren heb ik gewijzigd
en het achtergrondpapiertje heb ik gestempeld
i.p.v. designpapier te gebruiken.
Hij was te leuk om er verder nog iets aan de veranderen.

Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de set summer silhouettes
en de rotary stamp "alphabet"
Het achtergrondpapiertje met de dots, is van de set dotty angels.
Gebruikte kleuren (papier) crumbcake, (lint en bloem) hello honey,
(tak) blendabilities old olive, (achtergrond dots) wishper white,
(bloem) blackberry blish en old olive.

Groetjes, Linda



1 opmerking: