zaterdag 11 oktober 2014

SU en silhouette


Voor mijn jarige buuf (eigenlijk ex-buuf) heb ik gisteren
dit cadeautje gemaakt.
Een glas met een zakje chocomelk, een rijtje mini marshmallow's
een lepel en een geld envelopje.
Het monogram op het glas heb ik uitgesneden uit vinyl
met mijn nieuwe silhouette cameo.
Zulk leuk speelgoed!
Eigenlijk wilde ik het monogram etsen,
maar dat was nog een stap te ver, omdat ik mijn afbeelding
niet in negatief wist te krijgen in het programma.
Maar dat komt de volgende keer wel!


 Op de lepel heb ik tekst gestempeld uit de set "Creatively yours"
en op de minimarshmallow's heb ik een label
gemaakt met de set "A fitting occasion".
Het geld envelopje is bestempeld met de set "Dotty Angels".
Dit is toch veel leuker dan alleen geld geven
op een verjaardag! :o)

Mocht je nog iets nodig hebben/willen, geef het dan even door,
want ik ga vanavond een nieuwe bestelling plaatsen!

Groetjes en fijn weekend,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen