zaterdag 1 november 2014

Herfst??!!

Gisteren een heel gezellige hobbydag gehad bij een vriendin.
En ook al leek/lijkt het w.b. de temperatuur
nog geen herfst, ik had toch zin om dit kaartje te maken!


Ook bij dit kaartje heb ik de stempelset holiday home gebruikt.
De huisjes zijn gestempeld, gesponst en daarna uitgeknipt
(nee, ik heb de stansenset niet, soms is knippen ook leuk!)
De herfstblaadjes heb ik in verschillende
lagen/kleuren gestempeld en daarna
ook de bomen uitgeknipt.
(ik hou nu eenmaal van knippen!)
De achtergrond is gesponst op wisper white
en het gras heb ik geknipt (ja..alweer...)
van pear pizazz kaartkarton.
Gebruikte kleuren inkt; pear pizzaz, baked brown
sugar, tangelo twist,crumb cake en crushed curry.
En van de blendabilities (dakjes, ramen, stene en deuren)
cherry cobler, bronze, mocha, daffodil delight, old olive en pumkin pie.

Hij past best bij een heerlijke herfstdag toch!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Perfecte omschrijving hoor dochter. Fijne zondag nog met jouw mooie hobby !!

    BeantwoordenVerwijderen