zaterdag 15 november 2014

Stampin' up! en sihouette cameo..


Nou ja...oké, heel veel silhouette en een klein beetje stampin' up!
Ik vond deze Nativity scene helemaal leuk en besloot hem te maken.
Alleen die open achterkant...daar vond ik  niets aan!
Dus mijn favoriete techniek gebruikt, namelijk sponsen met inkt
en op die manier een achtergrond gecreëerd.
De maan is gesponst met crushed curry en gemaskerd en daarna
heb ik de hele lucht gesponst met night of navy inkt.
De sterretjes heb ik getekend met witte pen.


En ik moet zeggen....nu is ie naar mijn zin!

Nog een huishoudelijke mededeling, voor de 2e workshop
kerstkaarten maken voor a.s. donderdag de 20e,
zijn nog 2 plaatsjes beschikbaar, dus mocht je
nog zin hebben....

Groetjes Linda
 

3 opmerkingen:

  1. Ook al is het weinig SU, ik vind het een prachtig tafereeltje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi "geval" dochter. Zelf ook de elektra verzorgd zeker?!!! Hoe heet zoiets eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen