vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar!!


Voor jullie allemaal de allerbeste wensen voor 2015.
Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden!

Nog maar een paar dagen tot de lancering van de
voorjaarscatalogus en de sale-a-bration!
Helaas van mijn kant nog geen leuke voorbeelden,
Ik ben nog even bezig met een projectje,
wat de tafel enigszins in beslag neemt! :-)


Maar....als alle laatjes mooi wit zijn en er een nieuw
bovenblad op de kast zit, dan ga ik in actie!
Voor nu kan ik jullie natuurlijk wel alvast de
voorkant van de catalogus laten zien, zodat jullie
vast een beetje in de mood raken!
Hij is zo fleurig, dat je acuut zin krijgt in het voorjaar!


en, omdat we nu toch bezig zijn....ook nog een sneakpeekje
van de sale-a-brations folder!
Er staan zulke leuke dingen in, die je gratis kan uitzoeken
bij een bestelling van 60 euro of meer, echt SUper!


Binnenkort zet ik ook weer workshops online, en weet alvast...
wanneer je deelneemt aan de workshop, krijgt je de
voorjaarscatalogus en sale-a-brationsfolder er gratis bij!

Groetjes, Linda



1 opmerking: