maandag 12 januari 2015

Lotus Blossom..

Afgelopen vrijdag heb ik een gezellig dagje
 gehobbyd bij een vriendin.
Daar heb ik onder andere gewerkt met de gratis stempelset "Lotus Blossom"
uit de Sale-a-Bration catalogus.
Het is een 3-way stempel,
wat inhoudt dat je met 3 stempels 1 afbeelding creëert,
in dit geval de kop van de bloem.
Met verschillende kleuren
oogt de bloem steeds weer anders!


Hier heb ik op kraftpapier gestempeld met
Craft White, Crisp Cantaloupe en Melon Mambo
De stelen in Pear Pizzazz en Old Olive.


Op deze kaart heb ik weer Craft White gebruikt,
met daarnaast Soft Sky en Costal Cabana.


Deze kaart heeft een heel andere uitstraling,
omdat geen wit is gebruikt, maar Crushed Curry,
Tangerine Tango en Real Red.

En als laatste een combinatie van Wisteria Wonder en Blackberry Bliss.
Hier heb ik de Blackberry Bliss ook voor de laatste stap
gebruikt, waardoor hij net iets donkerder wordt dan stap 2.
Op de kaart slecht te zien, maar in het echie wel!

Overige stempels die gebruikt zijn is de Dictionary achtergrond stempel
en de happy birthday tekst uit de set "from the herd" en "big day"

Ik ben benieuwd welke jullie het mooist vinden!

Groetjes Linda


2 opmerkingen:

  1. Wow Linda, kan niet echt een favo kiezen, ze zijn allemaal even mooi!
    Deze set is wel mijn favo van de SAB.
    Groetjes Anja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de 3e kaart vind ik persoonlijk de mooiste kleurcombinatie

    BeantwoordenVerwijderen