woensdag 1 april 2015

Butterfly Basics..

Maak kennis met mijn meest favoriete set van dit moment...

De stempel set "Butterfly Basics"!
Je kunt zo veel kanten op met deze set.
Kijk maar hieronder, twee kaartjes...totaal verschillend van stijl,
maar dezelfde stempel set!



Bij de eerste kaart heb ik van een vel aquarelpapier een masterboard gemaakt,
waarbij ik niet alleen met verschillende kleuren gestempeld heb,
maar ook nog delen van de stempel ingekleurd.
Daarbij heb ik dan een clearblock geinkt en hiermee "gestempeld"
en ik heb gebruik gemaakt van spray inkt
(zelf gemaakt door navul inkt met water te mengen in een mini mister).

Bij de tweede kaart heb ik veel meer in lagen gewerkt 
en gebruik gemaakt van DSP (designpapier) "moonlight",
embossingfolder "modern mosaic" en de bow builder pons.
De bloem is ingekleurd met blendabilities
(zooo aan het hopen dat ze nog terug komen...!)
Grappig hè, hoe veel verschil je kunt creëren  met 1 stempelset!
En...daar hou ik dus van! :o)

Groetjes Linda

1 opmerking:

  1. Jemig, dat is ingewikkeld om te maken. Het lijkt wel een vak Lin. Wel heel mooi hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen