woensdag 29 april 2015

By the tide...home deco!


wat is er leuker dan een uitdaging combineren met iets
wat je al een tijdje graag wilde!
Op onze SU facebookpagina  "creatieve harten" 
was er een home deco uitdaging.
Het waxinelicht glaasje had ik al en ik wilde
eigenlijk in die stijl iets, want dat kon
dan gelijk leuk in mijn nieuwe wc.
Daarna vond ik in de kast een oude fles
(nee ik ben niet aan de drank...het was een decofles..)
en zag ik op pinterest een kistje...
En toen had ik de combi!



Eerst maar het kistje zelf gemaakt, op de maat van de fles.
vervolgens de fles gepimpt met de achtergrond stempel "world map"
in de kleuren marina mist, pear pizzaz en night of navy.
Vervolgens linen tread om de hals geknoopt en vastgezet
met een stempel uit de "by the tide" set.
De windroos komt uit de set "the open" sea.
Het "net" heb ik ook geknoopt met linen thread..
..echt..ik kan zo visser worden!
De visjes heb ik gesneden met de silhouette,
(meerdere lagen op elkaar geplakt)
gesponst met marina mist en  gestempeld
 met stempels uit de "by the tide set".
Het waxinelichthoudertje had ik dus al, maar heeft dezelfde kleuren.
Deze zijn met sponsdaubers en veel water gesponst,
en hier en daar nog wat zelfgemaakt spray inkt gebruikt
(marina mist) en vervolgens gestempeld.
De letters by the tide zijn gesneden met de silhouette
uit wit vinyl, wat vervolgens bewerkt is.


Ik ben helemaal blij met mijn setje! Waar een uitdaging
al niet goed voor is!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Nou deze ga je winnen hoor. Superleuk en met mijn favoriete stempels. Ik voel n geweldige workshop aankomen. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze ga je winnen hoor. Superleuk en met mijn favoriete stempels. Ik voel n geweldige workshop aankomen. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen