zaterdag 18 april 2015

Crows Corner goes Vintage...!


Woh...is het echt al zo lang geleden dat ik geblogd heb??!
Ik ga mijn leven beteren..ik beloof het. 
Tenslotte kaartjes genoeg om te laten zien! :o)

Op 23 mei sta ik op een brocante fair....Fair aan de IJssel,
Sowieso heel gezellig met een heel aantal mensen die ik ken, 
maar ik vind zoiets ook vooral een hele leuke uitdaging.
Sommige mensen beweren dat Stampin' Up
veelal dezelfde stijl kaartjes is.
Dit zijn de momenten waarop ik de ultieme gelegenheid heb,
om het tegendeel te bewijzen!
Dus...Als voorbereiding op de fair...
Crows Corner goes Vintage/Brocante!!

Om op te warmen wat kaartjes gecased van pinterest.
Met dank aan Yolanda Pasterkamp voor het lenen van sommige sets!


Bij dit kaartje heb ik de stempelsets  hardwood, tea party (schulprand),
chalk talk (label) en talk happiness gebruikt.
De gebruikte kleuren...Soft Suede, Pistachio Pudding en Pink Pirouette.


Een wat meer klassieke kaart, weer met de sets chalk talk (label),
label love (tekst), I love lace (kleine achtergrond) en choose happiness.
En lekker niet knippen, door de bijpassende stansen en ponsen.
Gebruikte kleuren...Crumb Cake en Baked Brown Sugar.


En het laatste kaartje, een beetje mannelijker.
Gebruikte sets Traveler (trein), gorgeous grunge (treepjesrand),
that's the ticket (ticket) en de world map achtergrond.
De gebruikte kleur hoef ik niet uit te leggen toch?!
Behalve dan dat ik hiervoor memento gebruik!

Op naar de volgende serie..ik ben benieuwd wat ik nog meer ga bedenken,
maar het borrelt in ieder geval alvast!

Groetjes Linda



2 opmerkingen: