dinsdag 12 mei 2015

Crowscorner goes brocante week!


Lekker aan de slag voor de Brocante beurs waar ik met
stampin' up! ga staan op 23 mei in Capelle aan de IJssel.
(Fair aan de IJssel)
Moet wel, want mijn kraam moet natuurlijk wel in stijl zijn!
En...daarom de komende dagen,
kaartjes in de stijl van vintage en brocante.


Dit kaartje heb ik gemaakt voor Moederdag.
Gebruikte stempel sets; summer silhouettes, I love lace en
Bohemian borders. De laatste
(gebruikt als witte achtergrond op het bruine papier)
is een set uit de nieuwe catalogus!
De stempelset is eigenlijk in een totaal andere stijl,
maar zoals je ziet is hij uiteindelijk
ook prima voor dit soort kaartjes te gebruiken,
als je maar "buiten de box" denkt!
De bruine kleur is ook nieuw...Tip Top Taupe,
nu al mijn nieuwe favoriete kleur bruin!
De bloemen heb ik gemaakt door eerst te inkten
met blushing bride, en daarna op de stempel
licht te deppen met de spons dauber, met tip top taupe,
zo krijg je een klein verouderd randje op je
stempelafdruk en kun je toch de
witte "kniprand" houden!

Groetjes, Linda



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen