maandag 8 juni 2015

Whoepieee!!


Wat is het toch altijd leuk 
om zo'n grote doos met spulletjes binnen te krijgen!
Zeker als het allemaal nieuwe dingen
uit de nieuwe catalogus zijn!!

Helaas, blijft er een stuk minder voor mij over,
als ik hem uitgepakt heb,
en onder verdeeld onder klanten!

Maar...dat mag de pret niet drukken, er blijft
genoeg leuks over om voorlopig zoet mee te
zijn de komende tijd!!



Voor diegene die besteld hebben, het komt er heel binnenkort aan!
(behalve de "normale" inkt pads, die laten nog even
op zich wachten..)

Hopelijk kan ik heel snel leuke voorbeelden laten zien!!

Groetjes Linda

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk gevoel is dat he! Dat heb ik elke maand weer met mijn olietjes. Het ruikt al lekker als ik de doos open doe.
    En ondanks dat je weet wat je besteld hebt, is het toch nét even wat anders als je het in je handen kunt houden!
    :-)
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen