zondag 16 augustus 2015

Terug van weggeweest!

Zoooo... dat was een hele lange pauze!
Een hele lange tijd om van alles te overdenken.

Sommigen van jullie weten het, sommigen niet,
maar ik was op het punt van stoppen met SU aangekomen.
Na mijn bezoek aan de poppenhuis beurs in Londen,
kon ik niet anders dan tot de conclusie komen,
dan dat ik deze hobby heel erg miste.
Ik heb hem natuurlijk gewoon nog, maar ik deed er
nauwelijks meer iets aan, o.a. door mijn Stampin´ Up! bezigheden.
Dus...na Londen had ik heel stoer besloten dat ik
een keuze moest maken, en dat ik dus ging stoppen met SU.

Een paar weken voelde dat best heel goed, maar daarna kwam het dubio.
Want....hoe dan ook.. ik vind Stempelen en SU nog
steeds superleuk om te doen, en zeker ook het geven van workshops!
De twijfel sloeg toe...doe ik er wel goed aan... krijg ik geen spijt?!
Mijn probleem is gewoon, ik vind teveel leuk!!

Vervolgens gaan denken, is er een andere manier?!
Alleen hobby demo is geen optie, te kostbaar en..
het geeft me ook niet alle voldoening.
Die zit voor mij vooral in de gezellige workshopavonden!
Dus...wat dan???

Een gulden middenweg,maar bestaat die?!
Ik denk dat het zou kunnen werken, maar dat ligt natuurlijk
aan iedereen die mijn workshops bezoekt!
Een nieuw concept dus, daar komt ie!

Vanaf September ga ik werken met Inhome Stempel (techniek) avonden.
wat houdt dit in?!
De avond (als vanouds van 19.30 tot 22.00 u)
kan op twee manieren ingevuld worden.
Er is een mogelijkheid om op de avond maximaal 3 kaarten te maken,
met de stempels en andere materialen van Stampin' Up! die
ik in huis heb.
Er zullen voorbeeldkaarten zijn in de stijl zoals je van mij gewend bent.
Deze kun je namaken, of wellicht vind je het leuk om eens
met een bepaalde stempelset aan de gang te gaan en zelf iets leuks
te creƫren. Dat is 1 optie!
Wat ook mogelijk is (optie 2 dus..).. en wellicht nog wel leuker, is dat je vooraf
een techniek kan aandragen waar je wat meer over zou willen
weten, die je graag wil leren etc etc.
Op de avond kunnen we dan met deze techniek gaan werken.
Iedereen die me kent weet dat ik dit het leukst vind van kaarten maken,
en..dus ook om jullie er iets van te leren, zodat je
er zelf thuis ook wat mee kan!

Tot het eind van het jaar heb ik een aantal data gepland waarop deze
Inhome stempel avonden gehouden worden, te weten;

donderdag 3 september
donderdag 29 oktober
donderdag 12 november
donderdag 10 december

Op iedere avond zijn er, zoals gebruikelijk 5 plaatsen beschikbaar.
Heb je zin om te komen, reserveer dan je plaatsje via de mail.
De kosten van de avond zijn 6 euro, incl. koffie en thee en wat lekkers.
Heb je een techniek waar je meer over wil weten, geef
dit dan gelijk door, zodat ik in de voorbereiding rekening
kan houden met je vraag.
Zijn er meerdere vragen dan maak ik een keuze of een combi,
afhankelijk van de vraag!

Het verschil zit hem dus vooral in het voorbereidingswerk voor mij,
namelijk geen uitgebreide werkbeschrijvingen meer,
en voor jullie, namelijk de prijs.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie er net zoveel zin
in hebben als ik!

Omdat dit wel een hele lange post was....als toetje nog een kaartje..




De kwal komt uit een van de nieuwe stempelsets van dit jaar, nm. "from land tot sea".
Verder, mijn favoriete sets "by the tide" en "gorgeous grunge".
Dit zal een van de kaarten zijn die 3 september klaar staat voor uitleg
en evt. namaken!

Wie weet tot dan!

Groetjes, Linda




3 opmerkingen:

  1. Poeh, wat een lang verhaal dochter Linda. Maar complimenten, voortreffelijk geredigeerd en "geschreven". Goed dat je keuzes maakt. Dat maakt het leven vaak leuker. Suc6 met en plezier bij de workshops.

    BeantwoordenVerwijderen