vrijdag 28 augustus 2015

uit de nieuwe najaars catalogus...

De nieuwe najaarscatalogus is weer echt leuk!
Nu ben ik bevooroordeeld, want ik ben gek op kerst en winter,
maar toch denk ik dat ie echt leuk is!! :o)

Deze stansen set met huisjes en boompjes staat er ook in.
(met ook een kerstman met rendieren, die je hier dus niet ziet...)
En...zoals je ziet, dus ook heel bruikbaar zonder dat het winter
of kerst is!


Naast de huisjes en bomen heb ik gebruik gemaakt
 van de "hardwood" achtergrondstempel.

Vanaf 1 september is het voor iedereen mogelijk te bestellen 
uit de nieuwe najaarscatalogus.
Heb je nog geen exemplaar, dan kun je er altijd eentje bij me afhalen!

Nog even een update voor de workshop avonden;

3 september nog 2 plaatsen
29 oktober nog 4 plaatsen
12 november nog 3 plaatsen
10 december nog 3 plaatsen

Mocht je zin hebben in een gezellige avond, waarin je van alles kan leren
en lekker creatief bezig bent, kan kun je via de mail aanmelden.

groetjes, Linda

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, leuk dat je het zo gebruikt. Multimedia te gebruiken dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Multi te gebruiken dus. Stomme autocorrect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Multi te gebruiken dus. Stomme autocorrect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk dat je het zo gebruikt. Multimedia te gebruiken dus....

    BeantwoordenVerwijderen