woensdag 16 september 2015

Teamdag Creatieve Harten

Afgelopen zaterdag ben ik naar een teamdag
van de creatieve harten geweest. 
Dit is  het Stampin´ Up! team van upline
Caroline van Straaten, waar ik (indirect) onder val.
Zoals eigenlijk gewoonlijk was het weer een
grandioos leuke dag.
Er is dan ook geen letter overdreven op de onderstaande
project life pagina die ik hiervan heb gemaakt.


Er waren prachtige inspiratiethema's gemaakt, met  
de nieuwe kerst stempel sets e.d.
Later kreeg ik nog een mooiere foto van de twee kerstbomen
met inspiratie (de mijne was bewogen..) maar toen had ik
deze pagina al gemaakt!
Ook de shoebox swap was weer heel erg leuk, en..een
echte uitdagen voor mij!
Iedereen die me kent weet dat ik van inkt hou.
Dan moet je wel even op je hoofd krabben als je slecht 1 inktpad
in de shoebox vindt!! :o)
Maar ik ben tevreden over het resultaat.
Linksboven die van mij, eronder de kaart uit de box.
Mijn shoebox swap staat rechts onderin en erboven 
wat de persoon die de box kreeg er van had gemaakt!
We hebben zelfs nog een spel gespeeld, "wat/wie ben ik"!
Echt humor...kom er maar eens achter dat je een
itty bitty ponsje bent! :o)
Al met al een SUper geslaagde dag, 
waarvan jullie vast wel hier en daar een voorbeeld
voorbij zien gaan komen.
Sowieso ben ik zo geïnspireerd geraakt,
dat ik een extra workshop kerstkaarten ga inlassen.
Heb je hier zin in...hou dan mijn blog in de gaten!

Groetjes, Linda

1 opmerking:

  1. Klinkt inderdaad als een geweldige en inspirerende dag Linda, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen