zaterdag 7 november 2015

SOL....

Afgelopen donderdag hadden we binnen het team Creatieve Harten een SOL.
Een SOL vraag je je nu w.s. af?!
SOL staat voor stamping on line, of te wel, met elkaar een project maken 
via hints die door 1 persoon gegeven werden.
Dit keer was het Nina die de workshop gaf.
Het begon al vrij hilarisch, omdat we veel lijnen moesten rillen,
en dat ging zeker niet vlekkeloos! (zeker ook niet bij mij...)
Maar, met de goeie aanwijzingen (en foto's) van Nina, 
kwam het uiteindelijk bij iedereen geloof ik wel goed.
Aan het eind van de avond kwamen er hele leuke resultaten voorbij!
Dit is (zijn) de mijne;


Het is dus een geinig cadeaudoosje waar je b.v. wat snoepjes,
een lippenbalsem of zelfs cherrytomaatjes in kan doen.
Ik had er voor gekozen om geen designpapier (dsp) te gebruiken,
maar gewoon lekker te stempelen en eigen papier te creƫren.
Voor het achtergrond papier heb ik gebruik gemaakt van 
de stempelsets  "Wonderland" (de groene variant) en
"Perpetual birthday calendar" (de sterren uit de paarse variant).
Deze set is officieel voor het maken van een kalender,
maar hij heeft zoveel leuke kleine stempeltjes dat je er allerlei 
varianten papier mee kunt maken!
Omdat het papier dubbelzijdig moest zijn heb ik de achterzijde
bestempeld met de lijntjes stempel uit "Gorgeous Grunge". 
De gebruikte hoofdkleuren zijn Pear Pizzaz en Perfect Plum.


Dit soort dingen is het leuke extraatje van demonstratrice zijn!
Heb je daar ook zin in, neem dan gerust contact met me op.

Groetjes, Linda



1 opmerking: