zondag 13 december 2015

de laatste kerstkaartjes...

Vanavond de laatste hand gelegd aan de kerstkaartjes van dit jaar.
Eigenlijk wel jammer dat ze klaar zijn,
Ik vind kerstkaartjes toch wel de leukste kaarten om te maken!

Inspiratie kwam dit jaar ook weer overal vandaan...


O.a. van mijn vriendin Margaret die dit dubbele label had gemaakt
tijdens een gezellig hobbydagje. 
Zo leuk dat Marielle en ik er ook gelijk een aantal hebben gemaakt!


En...uiteraard ook van Pinterest. 
Hier is zoveel inspiratie te vinden! Dit kaartje komt er o.a. ook vandaan.
Kijk maar eens in mijn pinterestmap SU 2015/2016
voor heel veel leuke voorbeelden, ook al weer 
van de nieuwe voorjaarscatalogus!

Als laatste nog iets nieuws aan mijn blog. Onderaan vind
je vanaf nu een blokje met gebruikte materialen van de kaarten.
Iemand maakte mij attent op deze super tool, echt handig!!
Zo kunnen jullie altijd zien wat ik in de kaarten gebruikt heb,
aan Stampin' Up! materialen.

Groetjes, Linda

p.s. ik moet nog wel even oefenen en goed opletten, want ik zie dat
ik de real red inkt vergeten ben....






Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen