zaterdag 12 december 2015

Eindejaars uitverkoop!!


ongetwijfeld hebben jullie het vast al ergens gelezen,
(sorry...ik ben niet zo snel af en toe..)
Stampin' Up! houdt eindejaars-uitverkoop!!

Das best de moeite waard, want er zijn kortingen tot 60%!!


Mocht je nog twijfelen over sommige kerst sets, dan is dit je kans!
Klik hier om naar de aanbiedingen te gaan.
Vind je iets leuks, geef dit dan door via de mail, telefoon of app,
dan bestel ik het voor je mee.
A.s. woensdag gaat er nog een verzamelbestelling de deur uit!
Door kerstdrukte kan ik alleen niet meer garanderen,
dat de bestellingen er ook voor de kerst zullen zijn.

Alles verteld?! Ja...mooi! Ga ik nu weer lekker verder
hobbyen met mijn nieuwe stempel sets!
Fijne avond!!

Groetjes, Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen