donderdag 3 december 2015

stamp online nummer 2

Vanavond weer meegedaan aan een stamp online (SOL).
Maar net op tijd door de files, dus geen voorbereiding, 
maar dat mocht de pret niet drukken.
Dit keer was Marjan van Wingerden (collega demo van creatieve harten)
de organisator van de avond.
Marjan is van de clean and simple en ik niet,
dus voor  mij wel een uitdaging!
Daarnaast had ik heel veel materialen niet, die op 
het aangeleverde lijstje stonden.
Maar ach...met een beetje improviseren kom je er ook toch!
Dit was mijn resultaat na alle gegeven aanwijzingen;


De bedoeling was eigenlijk een serie kaarten met hetzelfde papier,
maar ja...ik hou nu eenmaal niet van productie..
dus wel papier uit hetzelfde blok, maar wel allemaal anders!
Er hoorde ook nog een envelop mapje bij, maar die kon 
ik even niet maken, door te klein papier.
Niet zo erg, omdat de kaarten toch niet bij elkaar horen.
Heb je wel een setje kaarten, dan is zo'n mapje wel heel erg leuk!
Zoals gewoonlijk waren de resultaten weer heel verschillend,
wat de SOL juist zo leuk maakt. Iedereen interpreteert
de aanwijzingen weer anders!
Al met al een geslaagd avondje lekker hobbyen!

OH....en dan ga ik me nu serieus verlekkeren op de nieuwe voorjaars
en sale-a-bration catalogus, want er mag gepre-orderd worden!
(een bergje oude stempels verkocht...dus...budget genoeg!)

Binnenkort gaan jullie hier zien wat een enorm leuke stempels
er in de nieuwe catty staan!!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Lin. Maar inderdaad niet echt Linda kaarten hihi.... Maarre dat mag de pret niet drukken. Mooi zijn ze toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Lin. Maar inderdaad niet echt Linda kaarten hihi.... Maarre dat mag de pret niet drukken. Mooi zijn ze toch.

    BeantwoordenVerwijderen