maandag 7 december 2015

woepieee!


Mijn pre-order doos is binnen!
Dankzij de verkoop van heel veel oude stempels,
kon ik mijzelf een heel leuk (ietsiepietsie verlaat) sinterklaas cadeautje doen!



En...uiteraard gaan jullie daar ook weer lol van hebben,
want er komen straks weer genoeg voorbeelden en workshops
met deze leuke stempels en andere spullen!
Ik was niet heel erg weg van de grote catalogus, maar deze
voorjaarscatalogus....echt wel!!
Vanaf 5 januari kunnen jullie er ook weer uit bestellen.
Bij de workshop krijg je uiteraard weer de catalogus en ook 
de sale-a-bration gids, zodat je je vast kan verlekkeren.
Was je niet in de gelegenheid voor een workshop,
kom dan even langs met een leuke kerstkaart...dan krijg je 
hem ook van me!

Omdat ik altijd erg "in the mood" raak van nieuwe spulletjes,
heb ik ook gelijk nieuwe workshop data gepland!
Komt ie....

woensdag 14 januari - technieken workshop "inkt op de achtergrond"
woensdag 17 februari "bloemen, bloemen en...."
woensdag 16 maart technieken workshop "pop-up kaarten"
woensdag 20 april technieken workshop "inkt anders"
woensdag 18 mei "gewoon...heerlijk stempelen!"
woensdag 15 juni technieken workshop met 3 d project
woensdag 6 juli "de vakantie komt..verrassingsproject"

De workshops duren van 19.30 u tot ongeveer 22.00 u
de kosten zijn € 10,00 per keer,
Uiteraard met koffie,thee andere nattigheid en wat lekkers!
Heb je zin om een workshop (of meerdere..) te volgen,
stuur dan een mailtje, dan zet ik je op de lijst!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen