vrijdag 22 januari 2016

botanical garden..!

Vorige week plaatste Jolan Meurs zo´n leuke krans op haar facebook,
die wilde ik gewoon "casen"!
Ik vind de botanical garden bundle echt helemaal geweldig
en daar is deze krans dus mee gemaakt.


Er zitten allerlei verschillende botanische bloemen en bladeren stansen
in deze set. En met de stempels geef je de bladeren
hun nerven. Daarnaast zitten in de stempel set ook weer
bloemen, zodat je ze dubbelop kunt gebruiken.



Omdat de glas in loodramen in mijn huis als hoofdkleuren paars, geel en groen in zich hebben, 
heb ik deze krans in dezelfde kleuren gemaakt.
Het glittereffect op de bloemen is "wink of stella" clear.
Dit is een glitterpen met een kwastje zoals een waterpen, alleen i.p.v. water dus glittereffect!

Als mijn verjaardagsbloemen uitgebloeid zijn, mag deze krans met kaars op tafel!

Groetjes, Linda 




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. je bent weer aardig bezig dochter. Erg mooi en dat met stempeltjes, stansen en een pen. Toen ik 't zag moest ik direct aan jouw seringenboompje denken. Stamt uit jouw tienertijd toch?

    BeantwoordenVerwijderen