donderdag 28 januari 2016

Cadeautje!

Voor een van mijn stempelvriendinnen, die net iets na mij jarig is,
had ik een kleinigheidje gemaakt.
Weer eens wat anders dan een kaart toch, zo´n minifeestje in een doosje!




De basis is een middelmaat luciferdoosje van 7 cm lang.
Deze heb ik zowel aan de binnen- als aan de buitenkant
bekleed met crumbcake cardstock.
Daar bovenop heb ik een ezelkaartje geplakt.
Op het kaartje heb ik in 3d een cupcake uit de set
"sprinkles of life" gemaakt, ook met crumbcake cardstock
en dsp (designpapier) uit het nieuwe blokje "love blossoms".
De tekst happy birthday (ook uit sprinkles for life)
 heb ik iets verhoogd opgeplakt, zodat het ezeltje kan blijven staan.
In het doosje zijn gaatjes geponst. 1 voor het kaarsje
en 1 voor het lintje aan de voorkant.
Nog twee lekkere chocolaatjes en een lucifer erin,
en het klaar is het gezellige cadeautje!
Aan het zakje heb ik  nog een soort labeltje gemaakt,
met de set Balloon celebration, waarbij ik de wok
als labeltje heb gebruikt en de ballonnen als versiering.

Wie weet een ideetje voor jullie als je eens een klein  geinig cadeautje zoekt.
En...er kan natuurlijk ook altijd een geldcadeautje in!

Groetjes, Linda





Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: