zaterdag 6 februari 2016

Bloghop Creatieve Harten - Love is in the air!



Leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! 
Het is bijna Valentijnsdag en daarom showen we vandaag een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Love is in the Air”.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!




Voor deze hop heb ik een "shabby romantisch" setje gemaakt. 
Voor alle drie de presentjes heb ik dezelfde stempel set gebruikt voor de achtergrond, namelijk "Timeless Textures". Ik vind deze set geweldig!!
Daarnaast heb ik de set "Going Global" gebruikt. 
Nu ben ik helemaal niet van de zoetsappige teksten...en die zitten nogal in deze set! Voor mij begint dan juist de uitdaging, om de stempels toch zo te gebruiken dat ik ze wel helemaal leuk vind!
In dit geval heb ik delen gebruikt uit de stempels (o.a. door tekst af te plakken) en de alphabet rotary stamp genomen om voor mij wat beter passende teksten te maken (nou ja...tekst...)!


Voor het setje heb ik maar 1 kleur inkt gebruikt, nm. real red. De kleur van de liefde tenslotte!

Het doosje was ineens een mooie aanvulling. Gisteren hadden we een online projectje (SOL) waarin we dit doosje hebben gemaakt. Daar kunnen natuurlijk de hartjeschocolaatjes in!

Wat denk je....met dit setje moet George Cloony toch wel te paaien zijn?! :o) LOL

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Hélene den Breejen, die ongetwijfeld weer iets superleuks gemaakt heeft!








Built for Free Using: My Stampin Blog

20 opmerkingen:

  1. Wat een "zoet" sappige projectjes.... Lol nee hoor Linda ontzettend leuk gedaan. groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. George Clooney? Hahaha te grappig!
    Ik vind vooral het zwart zo mooi afsteken, erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi setje Linda! En wat een leuk doosje ;) die herken ik ergens van...die hartjes ook trouwens. Had ze ookal uit het schap gevist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om bij jou ideeen te zien met timeless texture, moet daar nog even inkomen met stempelen. Enne...George Clooney is denk ik gekker op die koffiecapsules.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooi, Linda. Gaaf gebruik van de Timeless Textures. Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. George vindt het vast geweldig. Ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou als je George Clooney hier niet mee kunt paaien, dan weet ik het niet meer hoor...whahaha Die vindt die chocolaatjes vast lekker bij zijn nespressootje. Wijntje na en ook nog een lief kaartje in de kleur van de liefde...wie wil dat nou niet?! Erg gaaf Lin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier rent clooney zijn nespressootje wel voorbij om bij jouw potion te komen. whahahaha. :) Echt een hele leuk set, Lin! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zo Linda! Weer typisch Linda projectjes... Enne als George Cloony dit niet leuk vind, weet ik het ook niet meer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke projecten heb je gemaakt, echt heel gaaf. Ik heb de stempel ook deze week ontvangen, ga er snel mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zeg, prachtig gedaan met de timeless textures. en heeft George al gebeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke projectjes, is zo een leuke set. Bedankt voor weer wat inspiratie.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave set.... what else? ;-) als het met de set niet lukt om George te paaien, dan zou ik hem volgieten met die fles wijn LOL.. maar even zonder dollen.. echt een super gave set... ben zelf ook helemaal niet van dat zoetsappige en hou meer van de wat stoerdere creaties... en dat is je goed gelukt! Dank je voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke set, echt weer gaaf gedaan. Weer een inspiratiebron.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En was George blij met de set? Ik vind het in ieder geval een SUpersetje

    BeantwoordenVerwijderen