zaterdag 20 februari 2016

Relaxed avondje!

Vanavond had ik geen zin in nadenken.

geen workshopkaarten, maar gewoon lekker een paar kaartjes voor mezelf maken.
Dan is pinterest zoo heerlijk! Ik heb mijn bord SU 2015/2016 erbij gepakt
en heb heerlijk wat kaartjes "gecased".
Enige restrictie die ik mezelf had opgelegd (ik kon het schijnbaar niet laten...)
was dat ik wilde dat de kaarten allemaal bij elkaar pasten door dezelfde kleurstelling.

Kijk hier maar eens of je onderstaande kaartjes terug kunt vinden!


Voor alle drie de kaarten heb ik alleen groen- en rood tinten gebruikt,
te weten Rose Red, Old Olive en Mossy Meadow.
Daarnaast ook Stampin' Up! Archival Black inkt en Wisper White papier.


Deze kaart is gemaakt met de SAB set "What I Love"
Ik heb 2 stappen van de stempel gebruikt en daarna met
Rose Red en de water pen de bloem nog wat ingekleurd.
De tekst komt uit de set "Number of years" en is ge-embossed.


De tweede kaart is gemaakt met de set "Balloon Celebration".
Wat een veelzijdige set is dat! Niet alleen te gebruiken met
vrolijke ballonnen dus, maar ook deze paarden fluisjes zitten in de set,
perfect voor een sterkte kaartje.
Daarnaast de spetters uit "Timeless Textures".
(tekst van Creafine, van een door mij ontworpen tekstset)
In deze kaart zijn Old Olive, Mossy Meadow en craft white gebruikt. 


De laatste kaart is gemaakt met de SAB set "Botanicals for you".
De bloemetjes zijn geïnkt en soms meerdere keren gestempeld zonder bij te inkten.
De tekst is een Nederlandse Hostess set  "Er is er een  jarig",
waar veel leuke teksten in zitten naast deze lekkere grote!
De tekst is gestempeld in zwart en daarnaast weer Rose Red en Old Olive.

De SAB (Sale-a-Bration) sets zijn nog verkrijgbaar tot 31 maart.
En...dat hebben jullie w.s. al gezien...
er zijn nog een tweetal nieuwe sets bijgekomen!


Ik heb ze helaas nog niet (tja...ook ik moet keuzes maken...)
Maar die met het fietsje..is wel heeel aanlokkelijk!
Hoe dan ook, in ieder geval weer gratis te krijgen 
bij een bestelling van € 60,00 of meer.

Hopelijk heb ik jullie met de kaarten weer een beetje geïnspireerd!

Fijn weekend nog verder!!

Groetjes, Linda





2 opmerkingen:

  1. Leuk, vooral die met die boka(of zoiets)techniek....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vooral die met die boka(of zoiets)techniek....

    BeantwoordenVerwijderen