vrijdag 12 februari 2016

Tas.. deel 2..

Eigenlijk wilde ik deel 2 van de tas pas later laten zien,
maar ik vind hem te leuk geworden om niet te showen
geef ik eerlijk toe! :o)


Ik vind project life nog best moeilijk, vooral om steeds
in dezelfde stijl te blijven werken, zodat je een eenheid houdt.
Toch vind ik dat het best redelijk gelukt is!
Ik heb niet met echte project life stempels en/of andere zaken gewerkt,
simpelweg, omdat ik die (nog) niet heb!
Maar met de alphabeth rotary stamp, kun je ook prima teksten maken,
en verder heb ik een combinatie van wit papier, bewerkt met stempels en inkt, 
en scrappapier gebruikt. In dit geval het 15 x 15 cm blokje Pretty Petals.

Ik ben erg blij met mijn tas, 
en hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren!!

Groetjes, Linda




2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Linda.Ik ben benieuwd om hem "echt" te zien.

    BeantwoordenVerwijderen