woensdag 3 februari 2016

Tas...

Op facebook had ik hem al geshowed,
maar ik wil hem toch ook hier nog even laten zien,
ik vind het zo leuk geworden!
nou ja....1 kant dan, want de andere kant moet nog gedaan worden!


De foto is niet al te best, hij komt van mijn telefoon,
maar zo hebben jullie wel een idee hoe veelzijdig Stampin´ Up! is.
En daarom vind ik het nu zo leuk!!

Als de achterkant klaar is, laat ik die ook nog zien,
een hint daarbij...hou 4 maart, mijn blog vooral in de gaten!
Die dag is national scrapbookingday en hebben
we van creatieve harten weer een leuke bloghop,
in het teken van uiteraard, scrapbooking en project life!

Maar....omdat 4 maart nog heel ver weg is,
hebben we er ook nog eentje georganiseerd voor valentijn
en die is a.s. zaterdag al!!

Dus, hou ook zaterdag mijn blog in de gaten! :o)

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Tas is leuk. Tja je moet wat in 'n hotel. Heb je nog knutselspullen meegenomen naar Friesland?
    Groetjes. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie tas Lin. Mocht je geen zin meer hebben, dan heb ik nog wel een paar door jou gemaakte Kerst- en Nieuwjaarskaarten. Whahaha....!!! Ga zo door, dan wordt hij echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen