donderdag 31 maart 2016

Art Specially event!



Bijna is het zover, het Art Specially Event in Nijkerk!
Al jaren ga ik met veel plezier naar deze beurs, als bezoeker,
om demo's te geven en dit jaar om op zondag 10 april
 een make en take te verzorgen in de stand van Stampin' Up! 
.. Hoe gaaf is dat!
Ga ik jullie daar ook zien?!


Wil je deze dag ook graag Stampin' Up! Producten mee naar huis nemen?!
Geef dan nu je bestelling door op Lindadenb@kpnmail.nl
(Uiterlijk zondagavond 3 april)
Dan neem ik het voor je mee naar de beurs..en...uiteraard zonder verzendkosten!
Kom je uit belgie, dan kun je ook bestellen, ook voor jullie is dit geldig!

Wie weet tot zondag 10 april in Nijkerk!


Oh.....het is natuurlijk (bijna) vrijdag...de dag waarop ik meestal post.
Dus....nog even een kaartje achter dit berichtje aan!
Deze kaart is gemaakt met de sets "in de meadow" en "beatiful ride"
De kever heb ik metallic gemaakt met "wink of stella".
Zo leuk om te doen zo'n kaart!



Groetjes Linda



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen