zondag 27 maart 2016

Happy grunge!

Ik hou van heel veel verschillende stijlen, 
waardoor mijn kaarten ook heel verschillend kunnen zijn!
Op dit moment heb ik mijn maskers weer herondekt!
Nu ben ik niet van de mixed media of grunge...maar een beetje
Happy grunge kan geen kwaad toch! :-)


Op deze kaart heb ik eerst de tekst gestempeld ("er is er een jarig" 140209)
En met wit geëmbossed.
Daarna heb ik de kaart gesponst met melon mambo (126948) en crushed curry (131173).
Vervolgens deze twee kleuren ook gebruikt bij het sponzen op de maskers 
("happy patterns decorative masks" 138313)
De inkt die op je ge-emboste tekst zit kun je er zo weer afvegen,
Zodat hij weer mooi wit is.
Met "timeless textures" (140517) heb ik zowel met dezelfde twee kleuren als met zwart
Her en der gestempeld. Het zwart heb ik vervolgens
In blokjes ingekleurd met de witte signo uniball (105021)
Als laatste nog ballonnen geponst met de balloon bouquet punch (140609)
En voorzien van een laagje bling! 

Weer heel wat anders dan de kaart uit de vorige post toch!

Groetjes Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen