vrijdag 4 maart 2016

International scrapbooking day


Welkom en Happy Scrapbooking Day!
Dankjewel dat je komt kijken bij onze internationale world scrapbooking day bloghop.
Wellicht ben je hier gestart of ben je gekomen van het blog van Cornelia Jansen.
Hoe dan ook, je kan je reis rond de wereld maken door de knoppen onderaan
dit blog te gebruiken. Op die manier mis je geen enkel blog en raak je vanzelf geïnspireerd
door alle scrap lay-outs, project life pagina's en mini albums die alle 
getalenteerde Stampin' Up! demonstrators voor jullie hebben gemaakt!

Welcome and a happy World Scrapbooking Day to you!

Thank you so much for joining us today for our International World Scrapbooking Day Blog Hop. You may be just starting here or have come from the blog of Cornelia Jansen.

Either way you can make your way around by using the list at the bottom of this blog post, so that you don't miss a blog and a chance to be inspired by the scrap lay-outs, Project Life pages and/or scrap mini-albums our talented group of Stampin' Up!® Demonstrators have created!


Voor deze bloghop heb ik een combinatie gemaakt met een workshop die ik binnenkort ga geven!
Ik heb voor een eenvoudig mini album gekozen, wat gemakkelijk door iedereen te maken is.
Van het album heb ik twee voorbeelden gemaakt in verschillende stijlen, maar met papier uit dezelfde designserie, namelijk botanical blooms.

For this bloghop a made a combination with a workshop I'm going to give. I choose  a mini album, easy to make for everyone. I made two examples in different styles, but with the same designer series paper, botanical blooms.




Details van de voorkant;
Details of the front;



Aan de binnenzijde is het album opgebouwd uit 1 (op maat gesneden) scrapvel van 30,5 x 30x5 cm.
Door gebruik van verschillende stempels (en foto's) van een ander thema, 
krijgt het ene album een heel andere uitstraling als de andere!

On the inside, the album is made by just one (cut to fit) piece of 12x12 cardstock.
The use of different stampsets (and photo's) makes the look of the one album 
really different from te other one!



Het is een heel leuk mini album om te maken, snel en met een heel leuk resultaat!
Zin om ook een zoiets te maken, mail gerust voor de mogelijkheden!

This mini album is really fun and quick to make!

Je staat op het punt om de wereld verder rond te gaan, in dit geval naar Leoni v.d. Bas-Geertsema;

You are about to go further around the world, to Leoni v.d. Bas-Geertsema;



Of..als je nog even terug wilt....

Or.. if you want to go back for a bit...


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat op mijn blog!

I would really appriciate it, if you would leave a comment on my blog!

Groetjes, Linda





18 opmerkingen:

  1. Gaaf Boen je, ga ik ook eens maken. Leuk projectje voor komend weekend. En leuk dat ik ook een beetje mee mag doen😉😉😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, zeg... Great minds think a like! Mijn albumpje is alleen iets kleiner volgens mij qua afmetingen vanwege mijn instagram printjes. Maar wat een leuke albumpjes heb je gemaakt :)
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi..humor he! ik ga de maten van je boekje eens bestuderen. dit boekje is aan de binnenzijde 30 x 22,5 cm

      Verwijderen
  3. Wat een leuke snijtechniek om zo een album te maken, hartstikke leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf album voor geweldige foto's. Zo heb je een hele mooie herinnering aan de reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om die twee totaal verschillende uitvoeringen te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUper gave albums Linda, die ga ik case-en van je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Linda, dit is gaaf!! Wat een leuk idee! Ook dit moet ik gaan onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een supergave boekjes! dit album wil ik ook wel een keertje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh lin, deze zijn super gaaf!!! Dit wordt een case gevalletje!!

    BeantwoordenVerwijderen