zaterdag 19 maart 2016

Sale-a-Bration Bloghop!



Leuk dat je komt kijken bij de bloghop van het team Creatieve harten!
We hebben deze bloghop georganiseerd om jullie te laten zien, wat voor
enorme leuke dingen je kunt maken met de gratis Sale-a-Bration producten!
En....een stukje inspiratie is nooit weg toch?! :o)

Ik heb voor deze hop gekozen voor de set Flowering Fields. Voor mijn gevoel
een beetje een ondergeschoven kindje, omdat er dit jaar zo ontzettend veel leuks
in zowel de SABfolder als in de voorjaarscatalogus staat.
Maar...ook deze set is gewoon heel mooi om te gebruiken!

Ik heb een kaart met een "cadeautje" gemaakt. Aan de binnenzijde zitten 6 labeltjes
die je weer aan een kleinigheidje, bloemetje of wat ook kan hangen. 
Dat maakt een presentje altijd net iets leuker om te geven toch!





Naast de set "Flowering Fields" heb ik nog de Nederlandse hostess set
"er is er een jarig" gebruikt.
De gebruikte hoofd kleuren; wisper white en wisteria wonder.
De bloemen heb ik ingekleurd met stampin' writers.

Mocht je ook nog zin hebben in een gratis cadeautje, geef dan je
bestelling van 60 euro of meer voor a.s. maandag aan me door,
dan gaat je bestelling mee in de verzamelbestelling!
(niet vergeten aan te geven welk cadeautje je graag wil!)

Heel veel plezier nog met hoppen! Gebruik de pijlen hieronder
om door te gaan naar het blog van Dominique Bergen,
of terug naar het blog van Carola Gillich.



Ik zou het leuk vinden, als je een berichtje achterlaat!

Groetjes, Linda






12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Een cadeautje in een cadeautje!
    Mooi gedaan, love the colorcombo.
    Vond het ook erg leuk om je gisteren in het echt te ontmoeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, wat lief die kleine labeltjes, goed idee om zoiets cadeau te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om zo labeltjes erbij cadeau te geven !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk! Ik heb de set ook, maar nog veel te weinig mee gedaan, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk, Linda. Deze keer wel dezelfde stempelset, maar niet dezelfde kleuren. :-)
    Gr. Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een erg leuk idee met de labeltjes in de kaart, die ga ik zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk die kleine labeltjes! Goed idee Linda! Mooie kaart ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, en de labeltjes zijn geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee. Ik vind dit een hele leuke stempelset en heel divers te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen