vrijdag 15 april 2016

kaart en winnaar!

Een van de displaykaarten die ik voor afgelopen zondag had gemaakt,
viel erg goed in de smaak.
Veel mensen vroegen hoe hij gemaakt was.


Je kan een dergelijke kaart uit een stuk maken en dan verknippen,
maar in dit geval heb ik ieder vlakje afzonderlijk gemaakt.
Op deze manier kun je heel goed je stempels positioneren.
De witte bloemen en varentakken (Butterfly basics 137154)
heb ik gestempeld met versamark en daarna met wit ge-embossed.
Vervolgens heb ik de losse stukjes met Daffodil Delight (126944) 
en Melon Mambo (126942) gesponst.
Ik heb wel gezorgd dat de kleuren enigszins op elkaar aansluiten,
zodat ze bij elkaar een geheel vormen!
De inkt op de ge-emboste delen kun je vervolgens gewoon afvegen.
Daarna heb ik de vlakjes verder bestempeld met stempels uit dezelfde set.
De kaart is afgemaakt met een gestansde vlinder uit de 
stansen set Bold butterfly Framelits (13835)
en wat strassjes.

Dan heb ik nog een winnaar bekend te maken!!
Op de beurs was er de gelegenheid je naam en email adres
achter te laten voor de nieuwsbrief die ik af en toe stuur.
Onder deze mensen verloot ik een stempelset.
de winnaar van deze set is geworden;

Femke Boonzaaijer!!


Femke, neem even contact met me op, zodat ik de stempelset
naar je toe kan sturen!

Zo...en rest me niets anders....dan jullie een heel fijn weekend te wensen!
Ik ga morgen naar Stampin' Up! On Stage...dus voor mij zal dat ook wel lukken!
Binnenkort hierover meer!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Wow, mooie kaart. Prachtige kleuren en het blijft een leuke techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie kaart. Prachtige kleuren en het blijft een leuke techniek.

    BeantwoordenVerwijderen