vrijdag 29 april 2016

Oud ontmoet nieuw deel 1!

We gaan langzaamaan richting een nieuwe catalogus,
dus...hoog tijd om nog even de "ouwetjes" uit de kast te trekken
 en in de spotlights te zetten!
Ze zijn tenslotte veel te leuk om nu al af te danken..

Zoals vele van jullie weten ben ik niet zo heel erg van
designpapier, maar er is 1 blokje wat ik echt veel gebruikt heb.
Het "cherry on top" designer paper stack!
En laat die nu heel erg leuk combineren met een van de nieuwe
stempelsets die ik heb mogen pre,pre orderen, omdat ik
op het onstage event was!
Het is de tekst set "confetti celebration" met een aantal leuke details
zoals een sterretje, een lampjessnoer en een ballon.

Oud en nieuw gaan prima samen! :o)




Voor mij is dit echt afscheid van dit design paper stack....want hij is, op wat minirestjes na, op!!

Helemaal niet erg, want er komen zulke leuke papiersets aan...dat
zelfs ik overstag ga voor meerdere sets!

Groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten, lekker vrolijk door het dsp.
    Ik vind dit ook zulk leuk papier, vooral die met de gekleurde bolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen