zondag 24 april 2016

Stampin´ Up! onstage

Zo..dit is alweer het laatste berichtje van de 3 dit weekend!

Zoals al eerder genoemd ben ik vorige week zaterdag
naar het Stampin´ Up! Onstage Event geweest!

Echt een ongelooflijk leuke ervaring!
Het was de eerste keer dat dit event op deze manier werd georganiseerd.
Er waren een aantal onstage locals, waaronder dus in Amsterdam
en tegelijkertijd, op sommige momenten, een live- online - verbinding met Onstage Amerika!
Techniek staat voor niets tegenwoordig! :o)

Tijdens dit event werden er allerlei producten uit de nieuwe catalogus getoond.
Met voorbeeld "make and takes" om er zelf ook mee bezig te zijn.
Verder product presentaties, waarin men vertelde (en showde) over zijn of haar
favoriete product of productlijn uit de catalogus.
Ook hadden een aantal demo's de opdracht gekregen om
voorbeelden te maken met zowel nieuwe als oude incolor kleuren
en soms ook al met nieuwe stempels uit de catalogus...de bofferds!!
En...natuurlijk ook de prize patrol, waarin (uiteindelijk iedereen) je stempel sets
uit de nieuwe catalogus kon winnen! Altijd leuk!!
Maar, niet in de laatste plaats was het een enorm gezellig dag
met allemaal collega SU demo's, zowel bekend als onbekend.
Het was gezellig vanaf het moment dat we in de auto stapten (6.10 u)
tot we naar huis reden (01.15 u)!!
Ik heb veel foto's gemaakt, waarvan ik een aantal nog niet mag laten zien,
en een aantal die behoorlijk beroerd waren!
Maar....die toonbaar waren vind je hieronder, 
om een beeld te krijgen van deze SUper gezellige, leuke en ook nog leerzame dag!!


Erg vroeg...maar ach...je kan nooit vroeg genoeg plezier hebben toch!


Vooraf kreeg iedereen een goodiebag, voorzien van de nieuwe incolor kleuren
en gevuld met oa. een nieuwe stempel set, een leuk etui enz..!


Voor de start van onstage, tussendoor en na afloop heel veel kletsen met
elkaar, over onze gezamenlijke passie!


Er waren echt heel veel prachtige voorbeelden gemaakt!




Iedereen die een swap had gemaakt kon hem op dit display bord showen!


Dit vond ik een hele mooie uitspraak, waar ik me ook echt in kan vinden!


een van de nieuwe incolor kleuren! Lekker kleurtje!!


En nog eentje...mijn persoonlijke favoriet!
Al zijn ze allemaal mooi....op die groene na dan! :o)


Met het treingroepje natuurlijk ook even op de foto!



na afloop gezellig sushi eten bij Shabu Shabu...natuurlijk met stokjes!

Zo....nu eens even tijd maken om met 3 nieuwe gekregen stempel sets
en de nieuwe incolor kleuren aan de gang te gaan!!
Wie weet kan ik daar volgende week wel wat van laten zien!

Groetjes, Linda







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen