vrijdag 22 april 2016

Uitdaging...!

Ik heb zoveel te vertellen, dat ik besloten heb de komende
3 dagen te posten op m´n blog!
Weer eens wat anders dan 1x per week toch! :o)
Vandaag als eerste zoals beloofd aan de workshoppers,
de uitslag van de Uitdaging!
Tijdens de workshop "pop-up kaarten" had ik een uitdaging 
uitgezet om een kaart te maken als variatie op de vlinderkaart die
ik gemaakt had.



deze dus...!

3 dames gingen de uitdaging aan en stuurden mooie kaarten op!


de eerste kaart is van Christa, die als variatie een motorfiets koos,
niet SU maar wel SUperleuk!
(er hoefde ook niet perse SU producten gebruikt te worden..)


De tweede kaart is van Lida,
Ook helemaal leuk, omdat de ballonnen van de binnenkant,
deels aan de buitenkant verder lopen
en omdat hij zo lekker groot "popt"!


De laatste is van Willy,
zij heeft dezelfde vlinders als ik aan de binnenzijde gebruikt,
maar heel veel aandacht in de voorzijde gestopt!

Hoe kun je nou kiezen uit zulke kaarten...
Ze zijn allemaal even mooi op hun eigen manier!

Om die reden een alternatief gezocht en de kaarten genummerd!
Mijn secundant heeft een nummertje uit een bakje getrokken.

Random gekozen is kaart nr. 1 en dat is die van 
CHRISTA!

Gefeliciteerd, het cadeautje is voor jou!

Groetjes, Linda



2 opmerkingen: