zondag 29 mei 2016

Ananas en Flamingo!

Oeps....bijna vergeten te posten dit weekend..
door al dat geverf aan mijn huis!
Maar..hier is ie dan alsnog...

Is het jullie ook al opgevallen?!
Ananassen en Flamingo's zijn helemaal "hot" deze zomer!
Laat Stampin' Up! nou "toevallig" ook een nieuwe stempel set hebben
met deze (stiekem wel..) superleuke items!
Hij heet "Pop of Paradise" klinkt in ieder geval lekker zomers.
Dus ja daar moet een kaartje mee gemaakt..al was het alleen
maar om de zomer in huis te halen op deze manier!
Naast deze set vind ik ook het nieuwe DSP "pop of pink" erg leuk,
dus dan is een combi snel gemaakt!


Op de linkerkaart heb ik alleen DSP gebruikt, op de rechterkaart
heb ik de ananassen met goud ge-embossed en 
zo mijn eigen DSP gemaakt, wat ook wel weer heel leuk combineert.
De tekst Let's Celebrate komt uit de (ook al weer..) nieuwe set Confetti Celebration.

Samengevat....simpel sjiek!

Geniet van je dag allemaal!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen: