zaterdag 14 mei 2016

BLOGHOP Creatieve Harten.... Out with the old!




Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Out with the old”, zodat je nog even inspiratie kunt opdoen met de materialen die ons met ingang van de nieuwe jaarcatalogus gaan verlaten. Ook zul je een paar producten tegenkomen uit de vorige catalogi die ook weer in de komende catalogus te vinden zijn.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment nog zijn en degene die zullen blijven.

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

Hieronder mijn projectje, een pocket letter.

Ik was toch wel heel bedroefd dat een drietal van mijn meest favoriete stempel(sets) eruit gaan, namelijk "By the Tide", "Open Sea" en de "Alphabeth Rotary Stamp"!

Ik heb al zoveel leuke dingen met deze sets gemaakt, en ze vervelen nog steeds niet!

Daarom nog een keertje lekker aan de slag gegaan met deze sets, in de vorm van een pocketletter.
Eigenlijk 9 kleine kaartjes, waar je lekker lang mee bezig kan zijn (tenminste...ik wel!)
Naast de genoemde stempelsets, heb ik nog gebruik gemaakt van de tekstset "Perfect Pennants"
(ook die gaat verdwijnen..) en Gorgeous Grunge...die gelukkig blijft!!


Maar, niet te lang getreurd hoor....er komt zoooo veel leuks aan in de nieuwe catalogus!
Daar kunnen we weer heel veel nieuwe uren mee van de straat zijn! :o)

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken. SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Monique de Kok





Groetjes, Linda




Angélique Nederpel

Leoni Geertsema
Helmy Goyer
Nina Janssen
Monique de Kok
Danielle Bennenk
Berdien Weideveld
Yolanda Pasterkamp
Eveline van Heijst
Linda den Besten
Henrike Heikoop
Carola Gillich
Diana van Otterlo
Caroline v.d. Straaten




17 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie pocketletter heb je er mee gemaakt! Heel leuk. Ik zou er vooral nog veel mooie dingen mee maken als het jouw favorieten zijn, lekker houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze sets gaan zeker niet weg Leoni...ik kan er geen afscheid van nemen..!

      Verwijderen
  2. Leuk die pocketletters! Ik ben ook altijd gek op het thema strand. Gelukkig komt er een nieuwe set!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ff een look genomen; wat een creativiteit zeg. In één woord........geweldig. Het is echt een vrouwending geloof ik want ik zie alleen maar maar vrouwennamen. Hebben jullie (veel) meer tijd dan de mannen? Of gebruiken jullie de tijd beter? Oh ja, dat vergat ik, jullie kunnen meer dingen tegelijk. Petje af voor allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwww, Linda. Wat een prachtige pocketletter!! Echt super.
    Groeten,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh mooi Linda !! Dit ziet er geweldig uit. Moet ik binnenkort ook eens proberen zo'n pocketletter.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dit is echt geweldig Linda. Supergaaf is dit eg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer iets nieuws gezien: de pocketletter. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave creatie, je pocketletter. Echt helemaal Su-per.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf deze pocketletter.. en weer een echte Linda!!!!
    Echt super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Linda, pocketletter, helemaal nieuw voor mij maar ik vind het wel gaaf. Samen vormt het een mooi geheel. Ik vind het leuk. Groetjes HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt, Linda.
    Bedankt voor het meehoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave pocketletter heb je gemaakt, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat onwijs gaaaaf! Ik denk dat ik mijn tas maar eens aan jou geef om te vullen. :P

    BeantwoordenVerwijderen