donderdag 12 mei 2016

Going Global #WWYS63




Op het What will you stamp weekly challenge blog
was de uitdaging deze week een creatie maken met de set "Going Global".
Sommige van jullie hebben mijn Australie album wel "live" gezien,
maar ik hem hem nog nooit op mijn blog geshowed!
Bij deze dus....


De tekst in het hart heb ik aangepast. 
Die vond ik niet passen bij het album,maar op deze manier wel!
Simpelweg door de ongewilde delen van het stempel af te plakken met een plakbandje.
Het papier en het ge-emboste en beinkte papier horen ook bij de serie van going global.
Hierbij heb ik het embossingfolder be-inkt en daarna het papier nog gesponst.
De achtergrond is gemaakt met de sets "gorgeous grunge" en "timeless textures".
de grote cijfers komen uit de bundle "number of years"

Ik ben heel erg tevreden met het resultaat! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Als je zelf ook mee wil doen aan de challenge, dan kan dat nog tot zaterdagavond.
Het blog vind je hier.

Groetjes, Linda

6 opmerkingen:

  1. Whahooo ik mocht 'm in het echt bewonderen en hij is GAAAAAAF!
    Leuk dat je ook mee doet Linda. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik hem al af gezien? What ever, hij is prachtig.....
    Ik moet denken aan Fraser en Myella. Goede combi....😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Howdy from Down Under! Love this album page Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous work Linda! You've captured the essence of Australia mate! Thanks for joining in the fun with us over at WWYS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful project Linda, I love how you've layered all your pieces for this Aussie page!! "She's a beauty mate!" Hugs from Australia & Thanks for joining us over at WWYS this week! See you again soon xx

    BeantwoordenVerwijderen