vrijdag 6 mei 2016

Swapjes...


Deze had ik helemaal nog niet aan jullie laten zien!

Heel veel demo´s swappen op een (onstage) event.
Voor diegene die niet weten wat swappen is, dit is een klein presentje 
(al dan niet met wat lekkers erin) een kaartfrontje of wat dan ook,
 gemaakt met SU spulletjes, die je vervolgens met elkaar ruilt.

Naast dat het gewoon heel leuk is om ze te maken en krijgen, 
kun je er ook heel veel inspiratie uit halen!

Omdat ik twee weken ervoor op het art specially event al presentjes had gemaakt,
had ik niet de moed om ook voor onstage nog swapjes te maken.
Maar, het is altijd leuk als je van sommige dames toch een swapje krijgt!

Degene die ik gekregen heb, zie je hieronder op de foto.


Helaas had ik alles al eerder uitgepakt en weet ik niet meer van iedereen de namen.
In ieder geval heb ik er eentje van Nina/stempelolifant (nr 1), Creaneeltje (nr 4), 
Eveline van Heijst (nr 5) en Brigitte van Boesschoten (nr 6) gekregen.

Super leuk toch!!

Volgende week zaterdag (14 mei) is er weer een bloghop van de Creatieve Harten.
Hou mijn blog rond 10 uur in de gaten, 
om weer een heerlijk creatief rondje te kunnen hoppen!

Groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Oh super! Was echt zo'n blonde actie om ze uit te pakken en niet de stickertjes te bewaren...!

    BeantwoordenVerwijderen