zaterdag 4 juni 2016

Bloghop Creatieve Harten - Spiksplinternieuw!



Super Leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Eindelijk is de nieuwe catalogus online en kun je hieruit bestellen. Ditmaal staat onze bloghop dan ook in het thema van al die nieuwe, “Spiksplinternieuwe” materialen, want de nieuwe catalogus is echt geweldig!
Je zult heerlijk kunnen hoppen langs al die prachtige projecten die iedereen heeft gemaakt met producten uit die “Spiksplinternieuwe” catalogus.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er zijn uitgekomen.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!


Vandaag heb ik ook mijn onderhuis sale en catalogus party en hiervoor heb ik een make en take gemaakt in de nieuwe incolor kleuren.


Je had ze vast al eens gezien..maar dit zijn ze; Flirty Flamingo, Emerald Green, Perfect Peach, Dapper Denim en Sweet Sugarplum!
Ik vind het heerlijke kleuren, waarbij Perfect Peach toch wel mijn favoriet is!
De kleur van de close up hieronder is Dapper Denim.




Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de stempelset "Playful Backgrounds" voor de achtergrond en de streepjes op de banner.
De tekst Hooray komt uit de set "Confetti Celebration"
Het kleine witte bloemetjes is van een retired ponsje...maar ik kan er echt geen afstand van doen, te leuk gewoon!

Mocht je zin hebben om deze make en take ook te maken...tot 15.00 uur ben je welkom op Kraaihoek 20 in Papendrecht!)


Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van….





Groetjes Linda



bekijk je dit bericht in de dagen na de hop...dan kun je hieronder 
de deelnemers terug vinden!

Angélique Nederpel
Monique de Kok
Helmy Goyer
Diana van Otterlo
Linda den Besten
Henrike Heikoop
Danielle Bennenk
Yolanda Pasterkamp
Eveline van Heijst
Berdien Weideveld
Rian van Middelkoop
Carolien Boone
Dominique Bergen
Nina Janssen
Leoni Geertsema
Jolanda Meurs


10 opmerkingen:

  1. Dat lieve kleine bloemen ponsje doe ik ook nooit weg.
    Hele leuke kaarten Linda. ,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die stempelset voor de achtergronden staat op m'n verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten, Linda. Hoop dat je event een succes was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh mooi !! Deze achtergrondstempels gaan ook op mijn (lange) lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh mooi !! Deze achtergrondstempels gaan ook op mijn (lange) lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Emerald green en perfect peach, jij geeft er lekker je eigen draai aan ;).
    Ik vind jouw kaartjes prachtig en hoop dat je een succesvolle dag achter de rug hebt Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk idee dit kaartje! Ik hoop ook snel deze set binnen te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaarten. Dat ponsje... ja mag ook bij mij blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Ik hoop dat je een leuke dag had en er veel makes zijn getaked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk in mijn favoriete kleur... ;-)
    En ja, ook ik kan er geen afscheid van nemen....

    BeantwoordenVerwijderen