maandag 6 juni 2016

....en de winnaar is...(zijn..)...


Agelopen zaterdag had ik een echt gezellige onderhuis sale en catalogus party!
En...bij een feestje horen natuurlijk cadeautjes!
In dit geval in de vorm van drie prijzen dmv de loterij.
Voor iedereen die kwam was er een lootje en afhankelijk van hoeveel je
kocht kreeg je nog een aantal lootjes.
Voor mij net zo spannend als voor hen, wie er gewonnen heeft...dus daar komt ie!



De pons voor lotnummer 929
De stanzenset voor lotnummer 924
De stempelset voor lotnummer 942

Dames...alvast gefeliciteerd!!!
Ik hoor vanzelf wie de winnaars zijn!

Omdat er ook blogkijkers zijn zonder lootjes, nog even een kaartje
Van mijn displaybord!



Jullie houden de naam van de stempelset even tegoed..
ik zit niet op een plaats waar ik hem even op kan zoeken!
De gebruikte kleur is in ieder geval Sweet Sugarplum!

Groetjes Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen