vrijdag 8 juli 2016

De vakantie komt eraan!

Dat was de titel van de workshop van afgelopen woensdag.
Omdat wij, als knutselaars, graag iets meenemen op vakantie, 
maar daar niet altijd veel plaats voor is, had ik een kaarten mapje
bedacht, met daarin aan de ene zijde een vakje waarin je kaartfrontjes
(of hele kaarten, hier is ruimte genoeg voor..) kwijt kan en aan de andere

zijde een waaier pocket voor kleine onderdeeltjes.
Iedereen had in zijn pakketje 9 aquarelkaart frontjes zitten. Met de stempels


die ze zelf kozen, konden zo aquarelkaarten voorbereid worden, die je 
op vakantie lekker kan inkleuren. Eigenlijk een soort mini kleurboek, 
maar dan functioneel! :o)


De kleine onderdeeltjes die geknipt moesten gaan worden, 
kunnen dan bewaard worden in de pocket.


Nu heb ik van het mapje en de voorbeelden een foto gemaakt, 

maar de binnenkant ben ik vergeten, dus daar moet je even je fantasie voor gebruiken!


Dit is dus het mapje...


En dit de voorbeelden van aquarel kaarten.
Maar er konden natuurlijk ook andere stempels gebruikt worden.

Vooraf had iedereen een kleur gekozen voor het kaarten mapje, 
wat natuurlijk het leukst is, als je iets voor jezelf maakt.
Eerst is door iedereen het mapje gemaakt, en daarna ging
iedereen heerlijk aan het stempelen!
Van de mapjes heb ik nog foto's gemaakt..


Angela


Christa


Lida


Willy


Wilma

Dit was de laatste workshop van het Seizoen.
Twee dames hadden voor "de Juf" een bedankje mee genomen, in de vorm
van een hele leuke plantenbak en een zelfgemaakt mapje met chocolade!
Dat was nog eens echt een verrassing!


Nogmaals dankjewel dames!

Dan nog een ding...voor ik de maand juli verder vakantie ga houden..
Ik had nog een foxy beloofd, in de vorm van een stinkdier.
Daar komt ie..


Zo....rest mij niets anders dan iedereen die binnenkort op vakantie gaat
een fijne vakantie te wensen, en voor diegene die niet gaan 
in ieder geval een fijne zonnige juli maand gewenst!

Groetjes en tot over een maandje!

Linda





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee dit kaartenmapje! Ze zijn allemaal erg mooi geworden.
    Zou ik het patroon van je mogen, Linda?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee dit kaartenmapje! Ze zijn allemaal erg mooi geworden.
    Zou ik het patroon van je mogen, Linda?

    BeantwoordenVerwijderen