zondag 3 juli 2016

Foxy Friends... 2

Jeetje wat gaat de tijd snel!
Ik had beloofd om nog een post met Foxy te doen...
en nu is het al weer ruim tijd om een gewone post te doen!!
Nou ja...dan gelijk twee kaarten met Foxy Friends...
heb ik het dan weer goed gemaakt?!
Dit is trouwens de een na laatste post,
daarna ga ik lekker heel juli vakantie houden!
(nou ja....wat betreft bloggen dan...)


Op deze kaart gewoon foxy.
De groene "grasmat" is gesponst, maar ik heb dat zo effen
gedaan...dat ik net zo goed groen papier had kunnen gebruiken..
Goeie leer voor de volgende keer!
Ik hou er niet van als onderdelen "zweven" op een kaart,
vandaar dat zowel foxy als de bomen en boomstronk
een grasje hebben gekregen. Deze heb ik zelf geknipt uit
een strookje gesponsd groen.

De zon komt uit de set Kinda Eclectic.
Voor de wolkjes op de achtergrond heb ik een maskertje geknipt
en vervolgens gesponst.
 


Deze foxy is wat meer "traditioneel". Maar...geen achtergrond
papier, dat maken we wel zelf, met de kleine onderdeeltjes die
ook in de set zitten. Paddestoeltjes, blaadjes, pootafdrukjes, van alles!
Gebruikte kleuren hier, Sahara Sand, Mint Macaron en Cajun Craze.
Het leuke van deze set vind ik dat je er echt allerlei kanten mee op kan.
Op mijn Facebook pagina staat nog een zwart witte. 
Een vriendje van Foxy, namelijk een stinkdier.
Als ik het niet vergeet zal ik deze ook nog posten..en anders..vrijdag dubbelop! :o)

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen