zaterdag 3 september 2016

Een nieuw Seizoen!!

Tot over een maand??? Euh....oke...ik heb er twee maanden van gemaakt!
Maar, ik had een hele goeie smoes. De schilder kwam namelijk ineens niet eind september,
maar in augustus, waardoor ik ineens de mogelijkheid had, om mijn balkonhok project een stuk eerder af te maken.
Het bewijs dat ik echt niet heb stil gezeten.....



Alleen nog wat schilderwerk, maar inmiddels heb ik de naam "hok" maar eens gewijzigd in balkons"serre"! Kan wel toch! :o)
Zo...zijn jullie weer op de hoogte van mijn werkzaamheden van de afgelopen zomerperiode.

En jullie?? fijne zomerperiode gehad? Op vakantie geweest? Of gewoon lekker gewerkt en genoten van de rust die heerst tijdens de vakantieperiode?

Dan nu... op naar het nieuwe hobby seizoen!
De workshops tot eind december zijn gepland (zie tabblad workshops en party) en de voorbereidingen alweer in volle gang!
komende week start de eerste workshop en.. op donderdag is er nog 1 plaatsje vrij voor de eventuele liefhebber! Laat maar weten als je zin hebt om te komen.

Uiteraard ga ik dit bericht niet afsluiten zonder een paar gezellige kaartjes. 
Daar is dit blog tenslotte voor!!

Ik ben nog lang niet uitgespeeld met de set en pons van foxy friends.
Op pinterest vind je ponsvoorbeelden van mensen die ongelooflijk creatief zijn in het bedenken van allerlei dieren, dingen en zelfs poppetjes van de fox builder pons. Vaak in combinatie met de owl builder pons. Ik kon het niet laten om hier ook eens even mee aan de slag te gaan en het resultaat vind ik echt superleuk geworden.


Het eerste kaartje (10,5 x 10,5 cm) het beertje, waarbij ik gebruik gemaakt heb van de fox builder pons (lijfje en kop), de owlbuilder pons (snuitje en pootjes) en de balloon framelits dies (strikje) en de confetti stars border pons (sterretjes)
De achtergrond heb ik gestempeld met de perpetual birthday calender stempelset.



Het tweede kaartje was voor een muisje. Ook hier het kopje en lijfje, maar ook het staartje zijn van de fox builder pons, de oortjes van de owlbuilder pons en de banner uit de large numbers framelits dies.
De tekst heb ik gestempeld met labeler alphabet set.


Met de laatste, de kikker, had ik de meeste lol. Ik vind hem zo grappig!
Ook weer het kopje en lijfje, maar ook de pootjes van de fox builder pons en de oogjes van de owlbuilderpons. De rest is gestempeld en/of zelf getekend om hem uitdrukking te geven.
de achtergrond (wolken) zijn gesponsd met soft sky en een geknipt masker.
verder gestempeld met stempels uit foxy friends en bear hugs.

En zo kun je nog ontelbaar veel verschillende diertjes maken. Kijk maar eens op pinterest!

Groetjes, 
Linda




Product List

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes, Linda!
    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé daar is ze weer. Welkom terug. Kaartjes zijn erg schattig. Vergen wel wat geduld denk ik. Weer superleuk gedaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé daar is ze weer. Welkom terug. Kaartjes zijn erg schattig. Vergen wel wat geduld denk ik. Weer superleuk gedaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie balkon serre heb je nu. Fijn dat het af is.
    Ik heb die pons nog steeds niet maar ik zie alleen maar leuke beestjes langskomen. Je kaarten zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen